Nema boljeg načina da sačuvate uspomene na vašu korporativnu novogodišnju proslavu nego kroz kvalitetne fotografije. Fotografija ima moć da zabeleži emocije, trenutke sreće i zajedništva. Kao profesionalni fotograf koji radi korporativne događaje, želim da vam ponudim nekoliko saveta kako da uspešno organizujete fotografisanje za vašu novogodišnju proslavu.
1. Planiranje novogodišnje korporativne proslave
Da biste dobili najbolje fotografije, planiranje je ključno. Komunicirajte sa organizatorima događaja kako biste saznali o rasporedu i važnim trenucima tokom proslave. Na primer, da li će biti govora, nagradnih dodela, ili posebnih iznenađenja? Sve to je potrebno da iskomunicirate i sa fotografom kako bi fotograf bio spreman da uhvati te trenutke.
2. Prirodno Svetlo
Fotografije su sjajne kada ima prirodnog svetla (tj zavisi i od doba dana kada planirate Vaš korporativni event). Otvoreni prozori i dobro osvetljeni prostori omogućavaju da slike imaju prirodnu toplinu i eleganciju. Ako fotografisanje traje do večeri ili je i sama proslava zakazana u večernjem terminu, ili u prostoru koji nema prirodnog svetla fotograf će koristiti nešto od svoje opreme kako bi izvukao najbolje. Zato je važno podeliti sa fotografom informaciju o lokaciji i terminu same proslave.
3. Zabeležite Emocije
Korporativne proslave su pune pozitivne energije i opuštene atmosfera. Bilo da je to smeh, radost ili iznenađenje, posvećen fotograf će dati sve od sebe da uhvati te trenutke. Fotograf sa iskustvom i željom da napravi najbolje fotografije fokusiraće se na izraze lica i reakcije ljudi kako bi zabeležio pravu suštinu proslave.
4. Raznolikost Fotografija
Insistirajte da fotograf napravi raznolike fotografije koje će pokriti različite aspekte proslave. Ovo uključuje fotografije grupe, pojedinačne portrete, detalje dekoracije i hrane, kao i fotografije koje prikazuju zabavne trenutke tokom same žurke.
5. Zabeležite Detalje
Ovo uključuje fotografisanje dekoracije stolova, jelovnike sa specijalnim jelima, simbole firme i sve što čini proslavu posebnom, a što kasnije možete iskoristiti i kao promo materijal za neke Vaše markentiške aktivnosti.
6. Foto kutak
Ako Vam budžet dozvoljava može da bude interesantno ali i na neki način dodatna promocija Vaše firme ukoliko u jednom delu napravite foto kutak sa nekim zanimljivim pozadinama gde možete provući Vaše korporativne boje slogane ili sl. Ovo će nesumnjivo biti interesantno Vašim zaposlenima da i sami prave svoje selfi fotografije ili da se same fotografišu svojim mobilnim telefonima i da dele fotografije na društvenim mrežama.
Takođe 360° Video platforma je sada dosta aktuelni vid zabave za event tj korporativne proslave. Ovo će dodati zabavni element proslavi i omogućiti ljudima da se zabavljaju dok se snimaju i fotografišu.
7. Obrada Fotografija
Kada je proslava završena, fotograf bi trebalo da uradi obradu fotografija tj ukoliko ste se sa fotografom dogovorili da se radi obrada. Obrada može poboljšati kvalitet slika i dodati profesionalni izgled. Međutim to iziskuje jako puno vremena obično i 1-3 radna dana tako da proverite sa fotografom da li je u ceni uračunao i obradu fotografija ili će te dobiti fotografije direktno iz foto aparata.
8. Fotografije sa Učesnicima treba i podeliti
Nakon obrade, fotografi najčešće će elektronski podeliti fotografije sa Vama na nekom od servisa za deljenje fajlova, ili postaviti recimo na google disk kao galeriju što će i Vama omogućiti da podelite samo link svim svojim kolegama koji će na taj način imati pristup svim fotografijama i moći da preuzmu sve fotografije koje im se dopadnu ili žele da imaju u svojoj arhivi.
Iskreno se nadam da sam Vam ovim savetima i predlozima otvorio još neki pogled na fotografisanje eventa tj novogodišnjih poslovih proslava i pomogao da se što bolje prippremite i izkomunicirate sa Vašim fotografom.
Naravno ukoliko Vam je potreban fotograf za Vašu novogodišnju proslavu ili za neki drugi korporativni event stojim Vam u potpunosti na raspolaganju.
0 Comments